Vi underhåller vår web tjänst på 3.11. från kl 09. Vi beklagar besväret som orsakas av detta!

Såhär sägs det om oss

Våra kunder uppskattar besikningspersonalens yrkeskompetens och vänliga betjäning

Vi har mätt vår kundbelåtenhet på olika sätt redan i över 20 år. Vi undersöker kontinuerligt våra kunders behov med kundbelåtenhetsförfrågan och också via andra feedback -kanaler. Den forna pappersblanketten har ersatts med textmeddelande, men varje feedback är fortfarande viktig för oss. Från dem får vi värdefull information för att kunna utveckla våra tjänster.

A-Katsastus har fått erkännandet ”Asiakkaan Ääni” för att markera utomordentligt arbete vid kundkontakter. Erkännandet är ett tecken på att vi uppriktigt och aktivt lyssnar på våra kunders feedback och att den är med i det dagliga förmansarbetet samt vid utbildningen av personalen.

Vi vill tacka alla som gett feedback åt oss! Via den öppna feedbacken vet vi, att våra kunder uppskattar framförallt våra besiktningsteknikers yrkeskunnande och vänlig service. För oss är det också viktigt att veta vad vi kan göra bättre eller på ett annat sätt.
 

Vi har samlat några hälsningar från våra kunder som vi fått.
Läs mer om given feedback på den finskpråkiga sidan